חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חזרה לבית הספר

החזרה ללימודים שונה הפעם בהרבה מובנים, ביניהם גם המוצרים והפריטים שחשוב שיהיו לילדיכם

אחרי כמה שבועות טובים בבית הילדים חזרו סוף סוף למסגרות, והפעם החזרה ללימודים היא שונה בהרבה מובנים, ביניהם גם המוצרים והפריטים שחשוב שיהיו להם:

מסכות לילדים:

החובה לחבוש מסכה במהלך השיעור וההפסקה מחייב מסכה נוחה. המסכות של קבוצת לפידות הן תלת שכבתיות, בטוחות ונוחות המותאמות בצורה אופטימלית לפנים של ילדים.

ניתן לרכוש 20 מסכות במחיר של 60 ₪

להזמנות באתר https://www.lapidot.com/mask

או דרך שירות לקוחות 1700-709-033

 

 

מפיות אוכל רב פעמיות:

בשביל להימנע מבזבוז של מפיות נייר ומכיוון שכל ילד צריך לשמור היטב על ארוחת העשר שלו, מומלץ לרכוש מפיות בד רב פעמיות. לירון שבס המעצבת של מותג  Happyli מציעה מפיות עשויות כותנה בגודל 30X30 במגוון בדים והדפסים.

15 ₪ למפית.

לרכישה באתר: happyli.co.il 

 

 

אלכוג'ל לידיים:

השמירה על ההיגיינה מחייבת שלכל ילד יהיה אלכוג'ל בתיק. ד"ר פישר הרחיבו את סדרת המוצרים ומציעים אלכוג'ל ספריי שמגיע בתוך מתלה מדליק ומעוצב- הכי נוח לילדים. שמירה על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון תוך הגנה על עורם הרגיש של הילדים ובריח נעים במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן:  19.90 ₪.

ניתן לרכוש ברשתות הפארם השונות ובסופרים

מאוורר אישי:

ללא קשר לנגיף הקורונה הימים מתחממים ולכן צריך לעזור לילדים להתקרר! דרך מדליקה לעשות זאת היא עם מאורר שנתלה על הצוואר ומאפשר רוח נעימה וקרירה בזמן שיושבים ולומדים. מניחים על העורף, מכוונים לפנים ונהנים מאוויר קריר.

המחיר: 59 שקלים.

להשיג באתר:  www.Gadgetshop.co.il

 

נרתיק אומנות רב פעמי:

אם הם כבר חזרו למסגרות ומילאתם להם את התיק במוצרי היגיינה, פנקו אותם גם בפריט מתנה שלאו דווקא קשור אבל מתאים בכל השנה. נרתיק אומנות דו צדדי תפור מבדים צבעוניים ומשמחים נפתח לגודל 5A קל לסגירה, נוח לנשיאה ומגיעה עם תוספת של סט 12 טושים וניירות לציור. 48 ₪ והילדים יהיו מאושרים!

להשיג באתר: www.paisleypaintstheworld.com .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שקופית קודמת
שקופית הבאה
דילוג לתוכן